OBCHODNÍ REFERENT

Pracovní náplň:

 

Komunikace se zákazníky, zpracovávání poptávek, tvorba cenových nabídek a objednávek v programu POHODA, poptávky a zajišťování dopravy, komunikace a oslovování dodavatelů, fakturace, zapisování a kontrola přijatých faktur, kontrola a urgence neuhrazených faktur, správa e-shopu (ceny, dostupnost, popisky), skladová evidence, fakturace POHODA.

 

 

Požadujeme:

  •  ukončené středoškolské vzdělání

  •  znalost AJ (komunikace v AJ není každodenní)

  •  znalost práce na PC 

  •  výhodou znalost POHODY 

  •  výhodou je technická znalost výkresů

  •  samostatnost, komunikativnost a profesionální vystupování

  •  pečlivost, spolehlivost a loajalita,

  •  aktivní a odpovědný přístup k práci

  •  praxe výhodou

 

Nabízíme:

  •  zázemí stabilní české společnosti, která působí na trhu již přes 20 let

  •  odpovídající finanční ohodnocení a jistotu výplaty mzdy

  •  příjemné pracovní prostředí

  •  motivující finanční ohodnocení dle dosažených zkušeností

  •  Mikulášské prémie

  •  příspěvek na stravování

  • rozmanitou a zajímavou práci

  • parkování pro zaměstnance

  • možnost zajištění objednávky obědů

  • firemní akce

Nástup ihned, nebo dle dohody

Načítám